~قصد توهین نداریم~

-همراه کشیش اعظم در خدمت شماییم تا پاسخ والدین گرامی رو بدیم!:)

این پست ارزش دیدن داره..قول!

 

خیلی از مامانا و باباها...اینارو میگن:

-:شبیه دختران!:/

+:خدا ندارن!:[]

-:خارجی ن!:/

+:شیطون پرستن!:|

و .. 

و ..

و ..

 

اِهم...جناب کشیش پلیز جواب هاتونو بگین:)

کشیش:چیییی؟

بههه ایننن تهمتتت هااا پاسخ بدییین

پ.ن:گوشاش سنگینه خب:"

کشیش:بله بله..کر که نیستم چرا داد میزنی:|

 

+:خب...

شبیه دختران..چرا شبیه دختران؟چون موهاشونو رنگ میکنن؟ببخشیدا ولی رئیس جمهورم ریشاشو رنگ میکنه تازه اتو هم میکشه!

اونم دختره پس؟:[]

لباساشون...؟

من از خود  شما میپرسم

آیا لباس ها جنسیت دارن؟

+خیر

پس چی میگی:/

 

 

-مگه هرکسی که مسلمون نیست بده؟:/

 

نه خدایی...:/

شما این نمونه رو ببین:

 

اهنگ bts:

But 더는 죽고 싶지가 않은 걸
ولی دیگه نمیخوام بمیرم

슬프던 me
من کسیم که ناراحت بودم

아프던 me
من کسی که آسیب میدیم

더 아름다울 美
منم زیبا میشم

 

그래 그 아름다움이
زیبایی وجود داره

있다고 아는 마음이
قلبم میگه زیبایی اونجاست

나의 사랑으로 가는 길
توی مسیر دوست داشتن خودم

가장 필요한 나다운 일, eh
آنچه بیشتر از همه بهش احتیاج دارم

지금 날 위한 행보는
مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم

바로 날 위한 행동
کاریه که برای خودم انجام میدم

날 위한 태도
نگرشیه که برای منه

그게 날 위한 행복
اون خوشحالی ایه که برای منه

I’ll show you what i got
بهت نشون میدم چی دارم

두렵진 않아 그건 내 존재니까
من نترسیدم چون اون وجود منه

Love myself
خودمو دوس دارم

 

همونطور که متوجه شدید کاملا انگیزشی و فاقد مطالب بی ربط:))

 

حالا این اهنگ محبوب ایرانی رو ببین:

 

سمیه نرو سمیهههه

چه بدنی داری سمیهههه

علف میزنی سمیههه

اور نزنی سمیهههه

+رقص مبتزل

حالا چی؟:"/

هنوزم فقققط ایرانیا خوبن؟

خواننده های کیپاپ اینهمه کمک میکنن به نیازمندا

حالا سلبریتیای ما.../:

 

 

شیطون پرستن!:/

خیلی از خواننده های کیپاپ مسیحی ن...

میتونید سرچ کنید و با مدرک ببینید:)

خب...اینم باید بگم که هیتر ها همه جا هستن:/

بله...تهمت..این یک تهمت فجیح و بزرگه که شیطون پرستن و عضو ایلومیناتی و فراماسون و... ن:|!

مگه تهمت گناه نیست؟:/

خب پس گناه نکنید و پرهیزکار باشید:|

مامان باباهای عزیز...

کیپاپ خیلی از ما ها رو از افسردگی نجات داد...کاری که شما نتونستین بکنین...

بهمون امید داد:)

عشق ورزید و شادمون کرد

 

 

کی میخوایم بفهمیم..

همونطور که همه ایرانیا خوووب نیستن

همه خارجیا بد نیستن:))