~تولدت مبارک فرشته ی کیوته بیان~

 

اهم...بله احتمالابعضیاتون متوجه ارادت خاص من به مائو/آوا شدین*-*

دختره کیوتی که وقتی تازه وارد بیان شده بودم کلی بهم لطف و مهربونی کرد:))

ازت ممنونم آوا‌‌...کومائو:>

 

راستش...قبل از اینکه وارد بیان بشم وبشو دیده بودم؛یومیکو خیلی ازش تعریف میکرد:)) توی کامنت ها جوری که باهم صحبت میکردن...دوستی کیوت و جذابشون...همه چیزشون منو جذب میکرد:]

همیشه خدا اینجوری بودم که:

خوش بحال یومیکو...کاش منم با آوا دوست بودم:")

و حالا...میشه گفت با آوا دوستم:> دختره سو کیوتی که توی خواب شبمم نمیدیدم که یه روزی باهاش دوست بشم!

آوا‌...در واقع دوستی با تو یکی از موارد لیست ارزو هام بود که به وقوع پیوست:")

*اشک و اکلیل*

و حالا تولد توئه...*درخشیدن قلب*

نمی‌دونم چی بگم...ممنونم؟ از مامان بابات؟ از خودت؟ از تقدیر که باعث شد بشناسمت؟ از همه چیز  و همه کس؟:)

تو به من نشون دادی هنوزم فرشته ها  وجود دارن...قلبای مهربون و صورتی رنگی که پر از اکلیلن و لبخندای توت فرنگی ای هنوزم هستن:)!

از خدا ممنونم...بابت اینکه تورو به دنیا هدیه داد...^-^

خیلی خوشحالم...اگه دستم بسته نبود یک پک مخصوص تولدت مبارکی پر از صدف و خودکارای اکلیلی،ابر های پشمکی و لبخند های جادویی برات پست میکردم:")

تولدت مبارک آوا...خیلی بیشتر از چیزی که بینهایت توصیف میشه دوستت دارم...خیلی بیشتر:)♡

*اینم هدیه ناچیز من که چند شب پیش برات کشیدم*

این اهنگ هم تقدیم بهت:]

봄봄봄

:)