‌یوهو. احتمال ۹۹٪ این پست رو نمیخونید چون چالشیه که ۹۹٪ بیانیا توش شرکت کردن:دی

عههه وبلاگ 400 روزه شد پشمام/ㅜㅍㅜ\

۱.خودت را معرفی کن.
سلام.
من رو میتسوری ، هلنا ، بیدل صدا میکنن. این پونزدهمین سال زندگیمه که توشم. بچه ی اولم. خیلی دور ها برونگرا بودم ولی الان بشدت درونگرام. ترس از اجتماع دارم و اتاکو عم D:

۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.
خیال بافی ، فکر کردن ، جمع کردن اطلاعاتی که مردم براشون جالب نیست و گوش دادن اهنگایی که هیچکس گوششون نمیده، نخوابیدن و غذا نخوردن:دیی

(هزارتا گفتم بجای یکیxD)

۳. رنگ موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟
خاکستری و رنگ های پاستلی.. خاکستری برام شبیه رنگ ماهه. رنگیه که چشم رو اذیت نمیکنه و افراطی بنظر نمیرسه (^:
رنگای پاستلی هم که همه عاشقشنD:

۴. داستان پشت اسمت چیست؟
هلنا بمعنی نور و روشناییه. چون نور رو خیلی دوست دارم و بعضی از دوستام معتقدن شبیه الهه ی خورشیدمXD این اسم رو انتخاب کردم (^:
میتسوری هم خیلی یهویی اومد توی ذهنم. و خب الان دیگه بیشتر به این اسم منو میشناسن:دی

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟
چه سوال دوست داشتنی ای *-*
به چین یا ژاپن .. چون من عاشق وایب و خیابونا و مغازه ها و جاذبه های این دوتا کشورم(^: و البته شاید رفتم ایسایاما رو هم یه دوسه تایی چک زدم DD:

۶. کارتون موردعلاقه‌ات چیست؟
همم '^' ‌...
شاید روح؟ شایدم میچل ها علیه ماشین ها؟
+ قرمز شدن . کارتونش رو خیلی به اون صورت دوست نداشتم ولی گروه 4town>>>>>>>

۷. میخواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟
شاید نقاش ؟ شایدم نویسنده.
شایدم یه نویسنده ی نقاش
یا یه نقاش نویسندهD:

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟
استقلال، درسی که اختصاصی میخونی *-*

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟
پاییز (:
وایب پاییز .. رنگهاش .. اب و هواش .. همه چیز پاییز دوست داشتنیه (^:

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟
نمیدونم قبلا ها چه جوابی به این سوال میدادم..
ولی الان نودل و همبرگر و لازانیا D:
و مرغ.

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟
تاریکی
ارتفاع
هرچیز بزرگی ( مثل مجسمه ی میدون مادر"-")
اب هایی که از بالا میریزن.. مثل ابشار یا اب نماها
گربه ی مدرسه ی موش ها ( من از بچگیم از این عروسک زشت میترسم )
انواع حشرات
انواع سگ سانان ( غیر از یونتان:دی)
اجتماع.
فراموش شدن.
مامانم"-" xD

هاله..
و خیلی چیزا ... '-' ترسوعم کلا'-'\


۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟
ارهههصمسنمسنص. یه گربه ی نارنجی :")

۱۳. تعطیلات موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟
من فقط میدونم که بعد تعطیلی های این دو سال گذشته از هرچی تعطیلاته متنفرم.
+ جمعه ها هم کابوسمه.

۱۴. یک فانتزی موردعلاقه‌ات را بنویس.
تنها زندگی کردن توی یک اپارتمان کوچیک با تم کرم قهوه ای ، یه گربه ی نارنجی ، نویسندگی و نقاشی و یه کوه کتاب.
( یه جایی که اب و هواش عین پاییز باشه> )

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟
تیشرت های لشی که روشون لکه های رنگه. (^:
چون راحتن . و بی ریا.
+لباسای استایل دارک اکادمیا هم دوست دارم.

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟
تنها و مستقل زندگی کردن (^:

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:
۱.پنج تا چالگونه دارمxDD
۲.آسم دارم
۳.قرار نبود زنده بمونم .
۴.تقریبا همیشه اهنگ گوش میدم.
۵.ملت( همکلاسی های احمقم^^) فکر‌میکنن ازین ادمای درس نخونم ولی واقعا نمره هام خوبه"-"

۱۸. چه چیزی خوشحالت میکند؟
در حال حاضر.. نمیدونم. هیچی.

۱۹. چه چیزی ناراحتت میکند؟
ادمای خود خواه
بی احترامی
قضاوت
مامانم.
و روند زندگیم^-^\

منبع چالش (کلیک)